Episode #01

Christina barré

I Episode #1 gæster kvinden bag Agenturet Confetti CPH, Christina Barré. Vi har inviteret Christina ind til en samtale om Influencer marketing og livet som selvstændig. Vi taler om hvordan det er at tage springet ud i det uvisse, som selvstændig – samtidigt med at elske det at være lønmodtager. Hvordan et positivt mindset og livssyn, kan implementeres i måden at drive virksomhed på.

Kvinden bag Agenturet, Confetti CPH

“Jeg tager det som et eventyr”

Til dagligt driver Christina Barré agenturet Confetti CPH, hvor hun sammen med sine klienter er med til, at sætte nye standarder inden for Influencer marketing.
Her har hun, uden intentioner eller ambitioner om at være selvstændig, formået at drive sin virksomhed fra et agentur med fire klienter, med speciale i livsstilsbloggere – til et Artist Management, med en stor klient portefølje bestående af forfattere, skuespillere og professionelle influencere.

I dette afsnit inspirerer Christina med hendes positive mindset og optimistiske tilgang til livet. Hun fortæller selv, at hun altid er smilende og glad, og hun lever efter: “glasset altid er halv fyldt”. Det afspejler også den måde, hun driver virksomhed på, hvor hun bestræber sig på, at drive en gennemsigtig forretning med fladt hierarki og god energi.

Hun fortæller om influencer marketing branchen, hvordan hun sammen med sine klienter, er med til at definere og sætte nye standarder, gennem værdiskabende indhold og stort fokus på personlig branding. Der hjælper med, at nedbryde de fordomme branchen oplever.

Derudover taler vi om Christinas forhold til uddannelse. Og at ens uddannelsesniveau ikke nødvendigvis sætter begrænsninger for én, hvis man er villig til at være optimistisk og hårdtarbejdende. 

Til sidst giver Christina sit besyv på hvordan fremtiden ser ud for influencer marketing og vigtigheden af ikke at have mange følgere – men derimod at have de rigtige!


Den Nye Standard er et medieunivers som vil udforske, udvikle og udfordre den tilgang, som vi i dagens Danmark leder og driver virksomheder på.